ALİ KOÇ BAŞKAN OLACAK




Güneş doğacak. Diyenlerden birisi de benim. Bununla ilgili genel fikrimi geçen hafta paylaşmıştım. İnsanların sevgi veya nefretleriyle hareket etmelerinin yanlış olduğunu düşünüyorum. Elbette karar verirken duygulardan etkilenmek mümkün. Lakin Ali Koç'a Aziz Yıldırım'dan nefret ettiği için değil, Ali Koç'un Fenerbahçe'ye Aziz Yıldırım'dan daha yararlı olacağını düşündüğü için vermek gerekiyor.

Ben oyumu Ali Koç'a vereceğim. Nedeni onu sevmem değil Fenerbahçe'ye yararlı olacağını düşünmem. Oyumu Aziz Yıldırım'a vermeyecek olmamın nedeni de onu sevmiyor olmam değil, Fenerbahçe'ye yaralı olamayacağını düşünmem.

Bunun dışında bir hakaret konusu var. Çizgim belli. Konuşup tartışmaya gerek. Ve elbette bir de terbiyesizlik konusu var. Arkadaşı gibi ismiyle hitap edenler var. Sokakta görse ceket ilikleyip selfie çektirecek olan tipler "Aziz şunu dedi" "Ali bunu yaptı" diye konuşuyor. Yazık. Bu nedenle herhangi birisine terbiyesizlik edeni de ciddiye almıyorum.

Dönelim seçime. Bu işin sevgiyle alakası yok, akılla var. Aklınızı kullanın. Doğru ya da yanlış. Kullanın. Bunu yaparken sadece Fenerbahçe sevgisini kullanın, adaylardan birisine olan sevgi veya nefretinizi değil.