FENERBAHÇE 3-0 ALANYA



Skor nefis, değil mi? Evet ikinci gol ofsayt lakin bir tane de verilmemiş gol var. Sil yaz yine 3-0. Skoru geçelim futbola bakalım bir. Göze hoş gelen ancak hatalarla dolu bir futbol. Rakibe verilen net pozisyonları kurtaran bir Kameni. Kaleciniz takımın en iyi oynayanıysa bir sorun olabilir mi? Başlıyorum.

Dirar'ın yokluğunda Atıf. Hocayı anlamak için çok çaba sarfediyorum Atıf konusunda. Lakin bulamıyorum nedenini bu tercihin. Bakın ikinci golün asistini yapan Atıf ama onda da geciktiği için Fernandao'nun (ve elbette Fernandao'nun da en azından topla aynı hizada koşması gerekir) ofsayta düşmesine neden oldu. Maç boyunca sadece bir pozisyonda hem de kendisine yapılan (elbette hakemin vermediği) net 3 faule rağmen dikine oynuyor. Oyunu tutuyor deseniz, orada da bir katkısı yok. Anlamaya çalışıyorum lakin elbette futbol bilgimin Aykut hoca kadar yüksek olması mümkün değil. Keşke öğrenebilsem.

Diğer yandan bir Valbuena polemiği var. Onun ortalaması elbette Atıf'tan çok yüksek (bu maç dışındaki performanslarını da katıyorum, bu maç çok kötüydü zaten). Asist diyeceksiniz, biliyorum da çok kötü bir pas verdi Giuliano'ya. Tekrarını izleyin, topu arkasına düşürüyor. Giuliano'nun ekstra kontrolü sayesinde pozisyon gelişiyor ve gol oluyor. Hani oyuncu karşı karşı atamaz da güzelim pas asist olacağına pas olarak kalır, mundar olur ya. Burada da Giuliano mundar olacak bir pası alıp gole çeviriyor aslında.

Bir eleştiri de Hasan Ali'ye. Takım 3-0 önde ve kart cezası sınırındayken bu hatayı yapıp cezalı duruma düşmesi affedilir gibi bir hata değil. Bunu İsmail yapsa çok şaşırmazdım mesela. Zira kontrolünü kaybetme olasılığı yüksek bir karakter. Hasan Ali daha sakin kalabiliyor. Lakin büyük bir hata yaparak Beşiktaş maçında kontrolünü kaybetme olasılığı olan bir İsmail'e yol verdi, sakatlık sonrasında gereken fiziksel şartları sağlarsa elbette.