FENERBAHÇE 4-1 ANTALYA, MAÇTAN ÇOK SONRA KISA KISA

Ekaterinburg nedeniyle canlı izleyemedim. Banttan izlemek de çok keyifli olmuyor bazen ama bu defa sıkıntı yok. Canını dişine takmayan, elinden geleni yapmayan, sakatlanmasına rağmen oyuna devam eden hatta kafası yarıldığında yere atlamayıp pozisyonu devam ettiren oyuncular olduktan sonra şampiyon olmasa ne olur bu takım?


Bu taraftar sizinle gurur duyuyor demiştik ya, cidden gurur duyuyorum. Haftalarca aylarca on birde olmayan oyuncular sahaya çıktığı anda goller atıp, sahanın en fazla koşanı olup, takımı golden kurtardıktan sonra ölsek gam yemeyiz yahu.

Bunu istemiyor muyuz yıllardır. En iyi zamanımızda bile sırılsıklam olsun o forma derken bunu kastetmiyor muyduk?

Maça dön, yine Caner'in skora katkısı, yine defansın skora katkısı, yine kötü niyetli hakem, yine müthiş bir taraftar. Lider lidere yakışan mücadelesini veriyor. Sadece 3 puana bırakıyor turu.

Haftaya Beşiktaş deplasmanı. Yatmakla başlayan cümleleri kuranlar Beşiktaş'ı hem de iddiamız yokken yenip erkenden tur attıklarını unutmuş. Fenerbahçe şampiyon, ikinci umurumda değil açıkçası. Adaleti sağlayacak olan ben değilim. Adalet bana uygulanmadığı zamanda hem de. Ne hali varsa görecek diğerleri.

Kalan 5 maçla ilgili fikrim, tatava yapma bas geç.

Öptüm.