MUZ BIÇAKTAN KESKİNMİŞ


Kalbe saplanan bıçak değil, elde sallanan muz daha vahim. Bir dangalağın yaptığı "ırkçılık" başka bir dangalağın cinayetinden daha vahim. Ölen çocuk saldırmış, diğeri kendisini savunmuş. Haklısınız diyelim, tersi olacaktı yani. O zaman ne fark edecekti? Sizin takımınızı tutan birisi katil olmayacaktı. İyi mi olacaktı? Ben muz tutandan utanıyorum sen bıçak sallayanı koruyorsun. Ama sen de haklısın çünkü sana öğretilen bu. Belden aşağı vurmak. Bunu yapacağın mecra da var. Taşeronlar (Fatih Terim deyimiyle) destekliyor.
Mesela Bülent Tuncay. NTVSPOR Radyo'da her gün 12-13 arasında Editör Masası diye bir program yapan bir gazeteci. Fanatik Galatasaraylı. Kuyt'ın, Drogba'nın yaygarasını yererken kullandığı "Ben de cinayetten mi bahsetseydim" cümlesine takmış. Neymiş efendim, Drogba kendi gördüğü bir şeyden bahsediyormuş Kuyt ise duyduğu bir şeyden. Muz bıçaktan daha keskinmiş Bülent Tuncay'a göre. Zenci olsa bıçaklansa sıkıntı yok ama muz var ya muz, Allah korusun. Bunun gibi onlarcası var. Amaç belli konuyu saptırmak. Fenerbahçe Galatasaray'ı yenmiş, 15 yıla çıkartmış kendi sahasındaki yenilmezlik süresini. Diğer taraftan Cüneyt Çakır maçın içine sıçmış. 3 kez sarı kartlık faul yapan 1 kez de hakemi aldatmak amacıyla kendini yere bırakan Riera'ya 1 sarı kart bile göstermemiş. Melo da maçı kartsız tamamlamış. Ama önemli olan muz. 19 yaşında bir genç bıçaklanmak suretiyle öldürülmüş. Ama önemli olan muz. Demek ki "Muz bıçaktan keskinmiş".