SAHANIN DIŞINA ÇIKMAYIN


Bacak bacak üstüne atmasını değil fikriniz buysa sahada koşmamasını eleştirin, sahanın dışına çıkmayın. Beni kıskanıyor çünkü gol rekorunu kırmak üzereyim diye değil, fikriniz buysa takımı iyi çalıştırmıyor diye eleştirin, sahanın dışına çıkmayın. Biz sizi o formayla sevdik evde pijamayla dolaşmak yerine eşinize yardım eden modern bir insansınız diye değil. 
Elbette isterim bütün bir insan olmanızı ama beni ilgilendirmiyor saha dışında yaptıklarınız. Ben sizi sopa gibi dururken birden biren röveşataya kalkıp attığınız golle değerlendiriyorum. Ya da takım yenik durumdayken yaptığınız taktik değişiklikle oyunu çevirmenizle. Beni sahanın dışı ilgilendirmiyor. Bana ast üst ilişkiniz varken, kararı beğenmeyip başkana gideyim bari demeniz ilgilendirmiyor, başkanın size ne dediği ilgilendirmiyor. İster bacak bacak üstüne atarsınız ister internetten tweet üstüne tweet. Ben onu değerlendirmiyorum. Bu nedenle lütfen basın toplantıları düzenleyip birbirinizi suçlayıp gözümden düşmeyin. Aracılarınızı zor durumlarda bırakmayın. Yüreğim yanıyor zaten, içim kül olmasın. Bırakın düzenlemeyin basın toplantılarını. Böylelikle birisine saldırmak için fırsat kollayanlara fırsat vermez ve Fenerbahçe'yi gerçekten seviyorsanız ona da kötülük yapmamış olursunuz. Tüm sorunu aranızda yaşadınız, aranızda halledin. Ben taraf tutmak zorunda kalacaksam, kişilerin değil Fenerbahçe'nin tarafınız tutacağım, Fenerbahçe'yi seçeceğim. Her zaman olduğu gibi.