BİR SÜRE ARA


Sanki bilmiyordum olacakları, sanki tahmin etmiyorum. Bu işin varacağı yer belliydi de dillendirmeye cesaret edemedim işte. Kendime itiraf edemedim bir türlü. Herkes birbirine küstü, düşman oldu. Birisi Aykut Kocaman dedi Alex'e hakaret edip yüceltmeye çalıştı Kocaman'ı, diğeri Alex de Souza dedi, Kocaman'a hakaret edip yüceltmeye çalışırken Alex'i. Hepsini izleyen birileri vardı, vardır nedenleri gerekeni yapmadılar. Ve aslında yapılacak bir şey mi yoktu acaba? Aykut Kocaman göreve geldiğinde yaptığı "Alex'le 5 yılda 1 şampiyonluk" açıklamasıyla hata etti. Hatası nedeniyle nefret edecek değildim elbette. Sonra Alex "Kıskançlık" mesajı attı Twitter hesabından, rövanş mı yoksa safça bir boş bulunma irdelemezken ben. Hatası nedeniyle nefret edecek değildim elbette. Olan oldu işte. 

Dün gece nefret edilen adamların ağzından dillendirildi kadro dışı haberi. O adamlardan sızdırmışlar haberi, yüreğimiz acıdı. Bu sabah medya bayram edip konuyu konuşurken, o sevmediğimiz adamların ağzından çıkanın gerçek olduğu çıktı ortaya, Alex kadro dışı bırakıldı. Ben devre arasını bile görmez derken, o meğer başkanı görmeye gitmiş, bıraktı gitti. 
Ben Fenerbahçe'yi seçin dedim, ikisinden birisini seçmek yerine, Fenerbahçe'yi seçtim. Ama görülen o ki seçilmiş yetkililer Fenerbahçe'yi mi seçiyor başka bir şeyi mi belli değil.
Sorunun nedeni Alex mi? Evetse artık sorun yok sanırım. Sorunsuz bir sezon geçireceğiz herhalde. Ama Alex'in boşluğunu dolduramayınca, o tribünler her maçta I love you Alex diye inleyince, bu tezahüratlar alınacak muhtemel kötü sonuçlarla birleşince neler olacağını görmek zor değil.
Başlarken söyledim, biliyordum ama itiraf edemedim kendime. Güzel Kafa gidiyor işte. Ama 42 yıllık bir Fenerbahçeli olarak biliyorum ki bu gidiş yalnız olmaz. 
Birkaç gün yazmam sanırım. Zaten eskisi kadar sık da yazamaz oldum, var bir şey işte. Biraz sessiz kalıp, izlemektir niyetim. Dışarıda kıyamet günü var, herkes birisine sallıyor herkes içindeki nefreti döküyor. 3 Temmuz süreci sırasında direnişte yer alanlar arasından, şimdilerde başkana şikeci diyecek kadar aklını kaybetmişler var, olacak. Tek şey bilirim o da daha kötü ne olabilir ki diye sormamak gerek. Göremedik şu dibi :(