GÜLE GÜLE GÜZEL KAFA


Bir devir sona erdi, sevabıyla günahıyla, mutluluğuyla üzüntüsüyle geçti gitti. Ben sahaya baktım, ben seçim yapmadım, yapacaksam da Fenerbahçe'yi seçerim dedim. Ve ekledim; birisini severken bir diğerini kötülemembir kişiye kızarsam da onu sevmediğim anlamına gelmez.

Alex de Souza nam-ı diğer Doktor, bugün ailesiyle birlikte yuvadan uçup gidiyor. Söyleyeceğim tek şey olur, hakkını helal et kaptan, varsa hatamız özür dileriz. Haaaa bir de şu yazımı tekrarlarım, tekrar tekrar okur, duygulanırım. Ağlamam ama, toz kaçar belki göze ama ağlamam.
Sen…
Sen minik kuşumun “küçük yastığı”, annemin “torunu”, babamın “öğrencilerinden biri”,
Sen gençlerin “ilahı”, ihtiyarların “bir de Lefter vardı” serzenişi, Lefter’in “Güzel Kafası”,
Sen rakiplerin “ah bizde olsaydısı” gazetecilerin “ekmeği”,
Sen tribünlerin “bir tanesi” sahaların “profesör doktoru”,
Sen hepimizin “vatandaşı” imla kılavuzunun dahi anlamındaki ayrı yazılan “-de”sisin.
Doktor sen “hepimizsin”