KAZANAN KİM?


Yürek yakan bir kararla devam ediyoruz yola. Hem de ne yakma, tarifi yok. Alex yok artık. Hem de cezalı olarak yok. Muhtemelen devre arasını beklemeden gidecektir vatanına. Son demlerini futbolunun, orada tamamlayacaktır. Bizimle ilgili olarak da bir buruklukla yaşayacaktır. Kariyerinin en önemli devresinin böyle bitmesi gözlerinden yaşları dökecektir. Ben Alex'le 2. veya 5. tamamlanmış bir sezonu tercih ederdim açıkçası.

Kadro dışı kararı yarayacak mı işe? Kim kazanmış oldu şimdi? Benim deyimim değil, onların deyimi; Aykutcular mı kazandı yoksa Alexciler mi kaybetti? Yoksa Fenerbahçe kaybederken, rakipleri mi kazandı? Nasıl geldik bu hale bilen, anlayan, durdurmaya çalışan var mı? Ders alacak mı camia? Alex oyunculuğu sırasında sahada verdiği dersi, çubukludan ayrılırken de camiaya mı verecek? Hiç bakacak mıyız aynaya?
Not : Bu yazıyı saat 17:30'da yazdım. Araya bir şey girdi, yayınlayamadım. O bir şey bittiğinde Alex'in mesajı ve bizden kopuşu resmileşmişti :(