BİR OLMA GÜNÜ, NASIL OLACAKSA?




Bir hafta öncesinde doğranmışız damadın takımının maçında, hakeme. Bu hafta da selfici Ümit var düdüğü elinde. Tribünler dolu, tıklım tıklım. Uğraştığın şov, Allah varsa günahlarını affetsin, rahmetliyle ile ilgili. Tribünler karşılıklı tezahüratta. Müthiş bir akıl, ölümünden sonra hem de daha iyi yönetiyor grubu. Hayattayken bu kadar konuşulmayan rahmetli, yine hayattayken bu işi kaymağını bugünü yönetenler kadar yemiş değil. Birlik olma maçında tribün böyle başlıyor maça.

Bireysel küfürler artık ayyuka çıktı. İki sezon kombine almamama neden olan zihniyet yine hortlamış durumda. Hem de takımın en iyi top oynadığı ve taraftara en çok ihtiyacı olan günde. Yanımda ilk kez gördüğüm bir ikili, her pasta ileri ileri diye bağırıyor. Top bizdeyken hem de, rakip basarken, pas yaptırmazken. Geriye verilen her pasta küfür, anne uzvu, doğum görevlisi uzvu, vs. Detay vermeye gerek yok. Arkamda bu sezon beliren genç bir kızımız, bela okuma konusunda en büyük uzman. önce Isla'ya ver Isla'ya, Isla istediği pası veremeyince Allah belanı versin. Ozan için aynı Kruse için aynı. Hep aynı. Haydi bunlar hafiftir, takılma derken birden bire bir OROSPU çığlığı.

Dönüyorum, yahu diyorum neden? Yanındaki çocuk Geri zekalı dedim ben diyor. Geri zekalı diyebilirmiş. Diğeri susuyor. Sonra evet orospu dedim diyor. Yakıştı mı peki sana? Gencecik kızsın. Madem küfür edeceksin hakem var rakip var, neden kendi oyuncuna küfrediyorsun? Ses yok.

Yanıt verse daha kötü zaten. Onu geçtim, yanımda küfredenlere laf etmek istiyorum. Sonuç ne olacak? 6222 her şartta. Dayağı attım yedim de ayrı konu. Deli oluyorum. Damat istifa diye bağırırken Hakan istifa diye bağıran birisi var arkamda. Dönüp bakmak istemiyorum. Bu kadar uzak olunması olaylardan, enteresan.

Tribün falan yok. Herkes kendisini parlatma niyetinde. Deplasman tribünü konusunda bir numarayken kendi evimizde bu kadar kopuk olmak? Kabul edilecek şey değil. Deplasmana gidenler kendi stadımızda da aynı yerde olsalar hep. Misal rakip yedek kulübesi arkasında, kalelerden birisinin arkasında alt katta. Düşünüyorum. Sonuç yok.

Maçtan bahsetmek istiyorum artık.