FENERBAHÇE 2-2 BAŞAKŞEHİR, MAÇTAN SONRA KISA KISA

Maçın adamı Volkan Demirel. Yediği ilk goldeki hatasına rağmen maçın uzatmaya gitmesini sağlayan kişi denilebilir. Lakin diğer yandan ciddiyetsiz penaltısıyla 3 kez ayağımıza gelen şanstan birisini harcayan da, bir penaltı kurtarışına rağmen. Ve hakaret edilen de o.


Hakareti başkalarına edin diye söylemiyorum zira eleştiriyle hakareti birbirinden ayıramayanlar var, onlara laf anlatamıyorum bir türlü. Volkan'dan başka penaltı kaçıranlara bir bakmak gerek aynı zamanda. Neyse, başlıyorum.

Çok açık ve net bir şekilde ne istediğini ve ne yaptığını bilen, sistemli, kuvvetli bir takım var sahada, Başakşehir. Kuruluş şeklini, destekçilerini (tribün değil), oyuncularını sev sevme, yaptıklarına saygı duymak gerekir. Büyük kulüp olamayacaklar, büyük takım da belki. Ama bir şekilde bir sürece isimlerini yazacaklar. Sürekli olurlar mı? Onu zaman gösterecek zira tabanları siyasi.

İlk gol Volkan'ın hediyesi. En kötüsü yapılan hatanın gol olması, oldu. Emre'ye bir parantez açayım. Sevinmedi, saygıdan mı bilemedim. Lakin aynı Emre'nin bize attıkları bir gol sonrası yedek kulübesinde sevinçten öldüğünü biliyoruz, gördük. İkinci golde de ne yaptığını gördük. Hepsini geçtim sevin sevinme ayrı konu da şu aşağıdaki açıklama sonrasında uzak dur.

Geç Emre'yi. Dön Fenerbahçe'ye. Bu maç için saklanan RvP'nin durumu ortada. Uzatmaları oynayacak kadar gücü yok. Emenike hiç yok. Volkan Şen olsa ne olur olmasa ne olur? Duran topları Kjaer'e bırakan bir takımın gideceği yer neresi olur? Takım, teknik yönetim, idari yönetim, başkan, taraftar, al hepsini vur birbirine. Sezonun özeti bu.

Penaltıları anlatacak bir durum yok. Sadece Volkan kalitesinden artı bir kurtarış daha bekliyordum ilk 5 penaltıda, olmadı. Kaçırmasına bile bir şey demiyorum. İşleri topu ayakla oynamak olanlar kaleyi bulamadıktan sonra.

Sezon bitti. Aslında çoktan bitmişti de kupa oyunu yapıyordu takım. Şimdi tek şey kaldı elde o da yıllardır yenilmediğin Trabzonspor'u Kadıköy'de bir kez daha yenerek sezonu tamamlamak. Sonrası belli değil ama önümüzdeki sezon belli; Dynamo Fenerbahçe...