BEŞİKTAŞ 1-1 FENERBAHÇE, MAÇTAN SONRA KISA KISA

Fotoğraflar : Fenerbahce.org
Bizim açımızdan komedi gibi. Hem biz komiğiz hem halimiz komik hem de şu maçı 9 kişiyle son an golüyle 1-1 tamamlamamız. Başlıyorum.


Şu maça iki sol bekle çıkmak, çıkmak zorunda kalmak kötü elbette. İsmail'le ilgili söyleyecek bir şey yok. Bu çocuğu Caner'le kıyaslıyorlardı geçen sezon Beşiktaşlılar. Caner'in gidişi sonrasında Hasan Ali'ye yedek olarak İsmail'i transfer etmek mantıklı mı mantıksız mı? Hiç mi izlemediniz arkadaşım? Diğer yandan İsmail aynı zamanda milli oyuncu.

Yediğimiz gole kadar yaptıkları inanılmaz. Bu kadar kontrolsüz bir bek ben yıllardır görmedim. Hasan Ali'ye laf ediyorsunuz ya, gidin de elini öpün :)

Ondan hemen gole geleyim. Duruş ve zamanlama hatası nedeniyle kaçırdı arkasına Quaresma'yı. Tamam buraya kadar İsmail'de suç. Peki iki stoperin kaleye yaklaşan Aboubakar'ı kontrol altına alamamalarına ne demeli? Ne Skertel yapılan ortaya hamle yapabildi ne de Kjaer çevre kontrolü yapıp rakibin hamlesine engel olabildi.

İkinci yarı Hasan Ali'nin kanadına dönmesi, Ozan'ın geçen hafta olduğu gibi sağ beke yerleşmesi, kötü olan oyun kalitemizi bir gıdım arttırmadı. RvP kaç defa buluştu topla çok merak ediyorum. Bu maçın ilacı Emenike'ydi, çok geç alındı oyuna. Nitekim kaleyi bulan ilk ve tek şutumuz ondan geldi. Evet çok kötü harcadı güzelim pozisyonu lakin sahada bulunması gerekliydi, kuvvetiyle bir tehdit her zaman.

Sahanın bizim adımıza yıldızı Volkan. Rakipte de Quaresma ön plandaydı. Hak ettiğimiz bir puan mı diye sorunca kendime, evet diyemiyorum. Lakin önce 10 sonra 9 kişi kalmış rakipten bu kadar korkup, geri çekilen ve golü yiyen Beşiktaş'a da gülmeden edemiyorum. Şu acayip sezon bir bitse de gitsek :)


Bir de Fırat Aydınus'a iki kelam edeyim elbette. Tüm takdir hakkını ev sahibi adına kullandı maç boyunca. İlk yarıda golün başlangıcını yapan Tolgay'ın, ikinci yarıda aldığı sarı karta kadar atılması gerek. Oğuzhan ve Quaresma'nın ikişer sarı kartlık faulü var.

Maç sonu ayrı komedi. 9 kişiyle santrası yapılamayan bir gol atan bir takıma "eki eki beraberliğe seviniyorlar" demek eziklik. Gole sevinseler zaten maç bitmiş karışacak birbirine. Kaldı ki tribünlere gidip taraftarı selamlamak kadar doğal bir şey yok. Karşılıklı bir tezahürat da yok zaten. İşte bunlar hep Beşiktaş.

Şenol Güneş'in ağlamalara doyamaması, yorumcuların Talisca'nın hareketine "e Volkan onu itmiş o da itmeyip o hareketi yapmış" demesi, hakem kartlar dışında iyiydi yorumları (arkadaş, kartları gösterse Beşiktaş eksilecek nasıl iyi yönetim?).

Sonuç ortada aslında. Şampiyonluk yine Beşiktaş'a daha yakın. Başakşehir'in bu stresi tüm desteğe rağmen kaldırabileceğini sanmıyorum. Bizim durum ortada, ne kokar ne bulaşırız bu sezon. Belki dandik bir kupa gelir ;), sonrasını bilemem.

Başakşehir'e kıyak yaptınız diyen Beşiktaşlılara, asıl kıyak size, onları yendik size 1 puan kaptırdık, nankörlük etmeyin ;)