ERCAN GÜVEN VE ARLANMAZ TARZI


Ercan Güven, basın diliyle sivri dilli, benim dilimle terbiyesiz bir yazar. Sadece tarzı değil, aldığı bilgileri ya kasıtlı olarak yanlış yorumlayıp algı yaratan veya kaynakları cidden skandal ötesi yanlış olan bir yazar. Emre konusunda onun da konuşması gerekiyordu, tüy diken bir şeyler karalamış.

Yazısının tamamı için şu linke tıklayıp, tahammül edebilirseniz okursunuz. Ne dediğinden bağımsız olarak Emre ile ilgili bir iki kelam edeyim de, kimi değil neyi savunduğumu anlayın.

Emre, cemaatçinin önde gideniydi. Hem sahadaki tutumu hem de bu özelliği nedeniyle hiç istemedim gelmesini, geldi. Üstüne kaptan oldu. İstemedim ama oldu. Fatih Akyel gibi, Bilica gibi, Tümer Metin gibi İsmail Köybaşı gibi o da kutsal pazubandı geçirdi koluna, ne yazık ki. Yalana gerek yok takıma da büyük katkısı oldu. Diğer yandan onu merkez alarak yapılan tüm saldırılar nedeniyle zarar da verdi. 3 Temmuz döneminin bayrak oyuncularından birisi oldu. Buna inanmışken 15 Temmuz darbe girişimi sonrasında cemaate 17-25 Aralık olaylarına kadar destek vermeyi sürdürdüğünü açıkladı. Yani Fenerbahçe'ye şikeci yaftası vurulmasına neden olan kumpasın iki ayağından birisine desteğini sürdürmüştü. Elbette sildim attım. 

Başakşehir'in oyuncusudur. Çok da fifidir benim için. Saha içinde yaptıklarına devam eder ama giydiği forma Fenerbahçe forması olmadığı için eskisi kadar ön plana çıkmaz. Yayıncı kuruluşun Emre kamerası rafa kaldırılmıştır misal. Misal son oynanan maçta yaptıklarını Fenerbahçe forması giyerek yapsaydı, hala manşetlerden inmeyecekti. Şükür giymiyor artık formamızı. 

Rize maçından sonra yaşanan olaylarda bir suçu olmamasına rağmen suçlu gösterilmeye çalışıldı şu özellikle Fenerbahçe düşmanı olan medya elemanları tarafından. Bir şekilde konuyu Fenerbahçe'ye çekebilmek için. Oysa konunun en masumu hatta mağdurlarından birisiydi.

Neyse, savunduğum Emre değil, onu anlatmak istedim. Bu tip insanlar medyada bulunduğu sürece bu işi durdurmak mümkün değil. Ercan Güven de bunlardan bir tanesi işte. Milliyet gibi bir gazetede köşe yazarlığı yaparken yazdıklarına bakın.

Diyor ki;
"Kupa maçından önce Başakşehir’i düşürdüğü durumdan ve kendisinin yine tereyağından kıl çeker gibi yırtmasından yola çıkarak “makbul adamlığın” verdiği şımarıklık mıdır sebebi, yoksa damardan mı Fenerbahçeli kestiremedim henüz!.."
Bunu yazarken utanmıyor. Açık ve net şekilde Emre'yi, Fenerbahçe'nin kötü gideni sezonunu Türkiye Kupasını alarak tamamlaması için Rizespor maçından sonra olay çıkardığını söylüyor. Yaşına başına bakmadan utanmadan söylüyor bunu. Ve bu yazıyı Milliyet gazetesi yayınlıyor. 6222 nedir diye sorarsanız ben yanıt veremem bunları görünce.

Ercan Güven bu yazısındaki iddasını kanıtlayacak bir şey göstermezse provokatördür, manipülasyon yaparak insanları birbirine düşürmek için yazı yazmıştır. Adamlık insanlık konularına gelmiyorum, gelemiyorum, zira tartışmayı bırakın ulaşamıyorum. Ercan Güven ve insanlık yan yana sırıtıyor cümle içinde.