MATEMATİK VE ETİK

Bilic bozulmuş.


Diyor ki;
Maç sonu kesinlikle tartışmadım. Bir futbolcuya "Senden yaşlı olmama rağmen o kötü kelimeyi 5 kez bana nasıl söyledin" diye sordum. "Ben ne istersem yaparım, ne istersem söylerim. Sen kimsin?" şeklinde cevabı oldu. Saha içinde ve dışında istediği gibi şekilde davranan oyuncular var ama ne hikmetse bizim oyuncular ağzını açamıyor. Bu oyuncunun kim olduğunu söylemek istemiyorum, siz sorduğunuz için söylüyorum olayı. İsim belirtmenin kimseye faydası yok."
Hedef belli, Emre. Nitekim tasvip ettiğim bir şey değil. Emre ile ilgili görüşlerimi biliyorsunuz.

Ama Bilic üzülmüş anlaşılan, bozulmuş.

Yukarıdaki fotoğraf Olcay atıldıktan sonra sahada yaşananlardan.

Bilic 1968 doğumlu. "Senden yaşlı olmama rağmen..." diye bahsettiği Emre'den 12 yaş büyük.
Emre 1980 doğumlu. Fotoğrafta Emre'nin gırtlağına sarılmış olan Veli'den 8 yaş büyük.
Veli 1988 doğumlu. Emre'den 8 Bilic'ten ise 20 yaş küçük.
Veli, Emre'ye bozulan (haklıdır) Bilic'in takımındaki oyunculardan birisi. Gökhan Töre de öyle. Gökhan, geçen hafta Emre'nin kendisine söylediği kötü sözü söyleyip atılan Gökhan.

Bilic'e soru;

Madem yaşa ve terbiyeye bu kadar önem veriyorsun, Emre'nin gırtlağına sarılan oyuncuna neden bir iki kelam etmiyorsun? Emre'nin sana yaptığı yanlış. Veli'nin Emre'ye yaptığı yanlış değil mi?