FENERBAHÇE 2-2 ESKİŞEHİRSPOR, MAÇTAN SONRA KISA KISA



Kaçan 2 puan mı, kazanılan 1 puan mı? Geçen haftaki sorunun tekrarı. Var mı yanıt? Kazanılan puan var gibi daha çok. Kısa notlar.



Gitmedim. Canım sıkkın. Gitmedim. Zira Rizespor maçında yaşatılan ayıba ayıp eklendi geçen hafta. Ne bir özür ne bir telafi çabası. Üstüne üstlük yeni bir de ifade eklenen yeni sözleşme imzalatma çabası. Ucu açık. Sezon başında olsa ağzımızı açmayacağımız bir ifade aslında, itirazı olmaz. Ama Rize maçında yaşananlardan sonra, kötüye kullanılmayacağına kim inanır? Evet gitmedim. Sadece gidemeyenlere yapılana bir tepki vermek için. Diğer yandan her şeye rağmen gidip de 87'de yenik duruma düşen takımı ıslıklayan, yönetimi o dakikaya kadar susup istifaya davet edenleri de yazdım kenara. Ben sizin bu bok yemeniz için uzak kalmıyorum Fenerbahçe'den, bilin bunu. 

Bekir'in en kötü maçı bu sezon. Ancak Kadlec de benzer. Farkları sorumluluk alma veya boyundan büyük işe kalkma seviyesi. Raul çok etkisiz, Emre'nin damarı ortada yine. Caner ve Gökhan hala uzakta geçen yıldaki formlarından. Alper alan bulamıyor, e zaten iyi tanıyor rakip onu. Emenike çalışkan ama sonuçsuz. Sow hiç olmadığı oyunda 3 kez sahne alıyor, ilkinde %100'lük golü kaçırıyor, sonra belki de atacağı golü elle kesiyorlar ve nihayet beraberliği sağlayan dandik penaltıda. Kuyt bugün iyi değil, kötü demiyorum ama iyi değil.

Ama daha kötüsü oyuncuların iyi veya kötü değil uyumsuz olmaları. Bir sıkıntı var. Nitekim sonuç Eskişehir'in golü bulana kadar gollük 2-3 pozisyonu olması. Diğer yandan bu kadar uyumsuzluğa rağmen beğenmediğimiz takımın gol/goller bulmasını engelleyen müthiş bir performans var rakip kalede. Gözden kaçırmamalı. Sow, Bekir ve Emre'nin şutlarını kurtaran Boffin var ilk yarıda.

Hakemin kararları yine tartışmalı. Normal zira konudan haberi olmayan bir hakem. Emre'nin ilk yarıda Erkan'a yaptığı hareket kırmızıya bile gider. Atılma nedeni de tamamen yardımcının uyarısı. Birisi var diyor birisi yok. Caner meselesi gibi mi? Kime inanıyorsunuz? Emre'ye mi? Hakeme mi? "Allah belanızı vermesin dedim" diyor Emre. Ahmet Çakar gibi yapınca oluyor mu yani? Hocam senin a..na koymayayım deyince olacak mı yani? Bana Emre'yi savunabilirsiniz, sıkıntı yok. Oturur tartışırız. Ama Emre'yi savunurken Melo gibilere gösterilmeyen kartlardan bahsetmeyin. Küfür ettiğiniz Melo gibilerini Fenerbahçe'de istemiyorsanız Emre'yi savunurken onu ve onun gibileri örnek göstermeyin lütfen. Emre'nin futboluna, futboluyla katkısına laf eden çarpılır. Ama verdiği zararları görmeyen de.

Özkalfa ekibine dönelim geri. İlk yarıdaki kayıp zaman komedisine gülmemek elde değil. Saati durduruyorum hareketi sonrasında eklediği 2 dakika. Komedi. Zaten ezbere 1 dakika uzatılıyor her maçın ilk yarısı. Bu kadar olaya 2 dakika. Aferin.

Webo'nun golü öncesinde kornere giden top. Sow'un kafası Sezgin'in elinden korner. Penaltı kesin, kırmızı plase. Vermiyorlar yine. Ancak son dakikalarda sapıtıyor. Olanı vermiyor, olmayanı veriyor. Kötü hakem işte. Bilmiyor. Hatayı hatayla telafi ediyor. Eyyamcı.

Dönelim futbola. Kötü futbol evet. Hele ilk yarıdaki uyumsuzluk nedeniyle isteksizlik de var. İkinci yarıda istek var, mücadele var. Ama yeterli değil.

Başa dönüyorum. Kazanılan puan mı kaybedilen puan mı? Yanıt sizde. Bence kazanılan bir puan. Nokta.