SÖYLE, ENGEL DAYANIR MI FENERBAHÇE'YE?

Fenerbahçe Spor Kulübü başkanı, Cumhuriyet topraklarına döndü. Boynunda ilmekle, yaşamının 2 yılını daha esir geçireceğini bile bile döndü. Binlerce taraftar önce havalanında sonra Bağdat Caddesi'nde bağrına bastı başkanını. Sevgiye boğdu, bu kumpası düşünen, planlayan, uygulayan ve bunların tamamına göz yumanlara tepkisini gösterdi.


Aslında büyük bir gövde gösterisi yaptı Fenerbahçe. Ayakta olduğunu, bükülmeyeceğini ifade etti.

Çok önemli bir hafta yaşayacağız. Önümüzdeki 5-6 aylık döneme yön verecek bir hafta. Bir sürü dedikodu, bir sürü tahmin var.

Ben cemaatten Fenerbahçe yargıtay kararı golünü yiyen RTE'nin, yeniden yargılanma için gerekli kanuni değişikliği yapacağını ve buna Fenerbahçe'nin tam anlamıyla 'tek suçlu' haline geldiği 'sözde' şike davasının da dahil olacağını düşünen iyimserlerdenim.

Ancak yeniden yargılanma kararı sonrasında olacaklardan çekiniyorum. Ne değişek acaba? Diyelim ki doğru mahkemede yargılandık. Güvenecek misiniz? Savunma hakkımızı kullanmamıza izin verecekler mi bu defa? Yorumlarla ve ihtimallerle ceza vermeyecekler mi bu defa? Adil olacaklar mı?

Korkum budur. Yoksa ben biliyorum şike yapmadığımızı, teşvik vermediğimizi.

Eğer kabul görürse dua ediyorum. Bu kumpası kuran, uygulayan her kim varsa bu dünyada bulsunlar belalarını. Lütfiler, İlhanlar, Ebrular, Mehmet Aliler, Zekeriyalar, Mehmetler, Baransular, Kütahyalılar, Demirler, Erdoğanlar... Bitmez bu liste.