KULAK VERİN KOCAMAN'A


 
Mevzu iyi hoca kötü hoca mevzusu değil. Mevzu başka. Bu adam, geçen sezonki direnişin en önemli noktalarından birisi, belki de merkezi. Bu adam başkaları gibi davranmadığı için haksız yere belden aşağı saldırıyı hak etmiyor. Bu adam önemli ve hala direnişin merkezi. Etrafa bakın, benzer durumdakilere nasıl Kocaman'a nasıl eleştiri yapılıyor görün. Evladımıza sahip çıkın. Söylediklerine kulak verin;
...Polemiklerin içinde asla asla yer almak istemiyorum. Sorunları varsa çözmeye çalışan bir insanım. Ben böyleyim bunu değiştirmek için çaba harcamayacağım. Bizleri falancı filancı pozisyonuna sokmak doğru değil. Hiç istemediğim şeyler oldu. Sivas'ta takımı karşıma aldım. Alexci ve Aykut Kocamancılık gibi bir ikilemin ortasında kaldığım için hepsinden samimi bir biçimde özür diledim... Ama gerçeklerle karşı karşıyayız, üstesinden gelmeye çalışıyoruz. Basın toplantıları dışında çok fazla konuşmak niyetinde değilim. İşimizi yapacağız. Bu külübü bu takımı yürekten seven insanların benim performansımla ilgili olarak bilmelerini isterim ki, merak etmesinler zamanı geldiğinde burada bir dakika daha fazla kalmayacağım. Onların eleştirilerini normal karşılıyorum. Ama diğer taraftan da azgın bir azınlık var. Ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum...
Azgınlardan olmayın gözünüzü seveyim.