ORGANİZE Mİ DEĞİL Mİ?


Bir işin organize olması için tüm stadı organize etmeye gerek, ihtiyaç var mı? Maçlarda herkes aynı anda 'Beraber yürüdük biz bu yollarda' çığıralım diye mi düşünüyor? Birileri başlatıyor, diğerleri sürdürüyor, değil mi? Dünkü terbiyesizliğin (evet terbiyesizlik) bir başlatanları bir de gerek özgür irade gerek topluluk içindeki davranışa uyma eğilimiyle katılanları vardı. Ben çok güzel yakalanmış bir noktanın düşmanlarca ince ince, tatlı tatlı kaşındığı düşünüyorum. Son günlerde gazetelerde özel bir kesim tarafından pompalanan anti Alex yazılarının boşa olmadığını düşünüyorum.

Ben, tribunlerin oyuncu değişiklikleri için birisini saha dışına bir başkasını saha içine çağırmasını da terbiyesizlik olarak görüyorum.
Ben, kötü oynuyor olsa da bir oyuncunun ıslıklanmasını, yuhalanmasını terbiyesizlik olarak görüyorum.
Ben, başkanın ya da başka birisinin, hem de elinde diğerlerinin tamamının sesini bastıracak bir güç varken o diğerlerine müdahale etmesini de terbiyesizlik olarak görüyorum.
Ben, olayı buralara getiren yöneticilere de kızıyorum. Aykut Kocaman da bu yöneticilerden birisidir.
Ben haklı olsun olmasın sorununu ortak bir platforma taşıyan Alex'e de kızıyorum. 
Ama empati kurup kendi düşüncelerimin başkalarının doğrularıyla çelişmesi olasılığını düşünüp, kibar bir şekilde anlatıyorum, anlatmaya çalışıyorum.
Minik kuşum her çocuğun ana-babasını kızdırdığı gibi, beni bazen çok ama çok kızdırıyor. Bu, onu sevmekten vazgeçirmiyor beni. Alex'i de Aykut Kocaman'ı da hala çok ama çok seviyorum.
Eğer ben başkan olsaydım, Alex'in dikkati çoktan çekilmiş olurdu. Ve hatta belki kadro dışı bile bırakılmıştı. Takım içindeki hiyerarşiye bugün çizik atarsan, o hiyerarşi yarın en önemli zamanda yırtılıp gider.
Dün dedim ki Fenerbahçe'yi seçin. Kadınlarımızın bir bölümü, benim organizasyon olduğunu düşündüğüm bir şekilde, bir tercih yaptılar. Ben Fenerbahçe'yi seçtim, Yıldırım'ı değil ama Fenerbahçe Spor Kulübü başkanını, Kocaman'ı değil ama Fenerbahçe futbol takımı teknik direktörünü, Alex de Souza'yı değil ama Fenerbahçe futbol takımının kaptanını seçtim. Ben Fenerbahçe'yi seçiyorum, polemikleri, kavgaları, hüzünleri değil.