Fabio Luciano

[Fabio.jpg]

Ezeli rakiplerden birisine röveşata, diğerine voleyle gol atan kaç tane stoper tanıyorsunuz? Ben bir kişi biliyorum. Yokluğunu da hissediyorum. Fabio Luciano'dan bahsediyorum. Haluk futbolgunlugu.net'te bahsetmiş Fabio'dan. Flamengo'nun kaptanı şu anda Luciano. Onu hasretle izlemeye çalışıyoruz, attığı golleri takımına kazandığı penaltıları, forma tanıtımlarını.

Onun gibi stoper gelmedi uzun zamandır. Ben Nezihi'den, Uche-Hogh ikilisinden sonra bu kadar sevdiğim bir adam bilmiyorum, varsa da hatırlatın zaten. Ben onun yukarıda söylediğim gibi hem hücuma katkısını, hem takımı ateşlemesini, tribünle, taraftarla olan ilişkisini ve en önemlisi formasına duyduğu saygıyı sevdim. Denizlispor'la oynadığımız kupa maçında, 90 dakikayı 10 kişi tamamlayıp, uzatmada yediğimiz gol sonrasında beraberliği sağladığında, sarı kartı olmasına rağmen formasını çıkarıp, ona tapmasını unutamıyorum.

Fotoğraf www.futbolgunlugu.net