FENERBAHÇE 0-1 ANTALYA, MAÇTAN SONRA KISA KISA


Bitse de gitsek. İkinci olmak için bir şansımız yok zaten. Hoş olursak da UCL ön eleme. İki tur geçmemiz gerek. Ön elemeden gruplara yükselen son Türkiye Lig İkincisi biziz, 10 yıl önce. O da Partizan'la eşleşme sayesinde. Şampiyonlar yolu kuralı olmadığı için. Başlıyorum.


Ne demiştim, iki tur geçmemiz gerek ligi ikinci bitirirsek. Geçip geçememenin ötesinde sezonu erken açma, transferlerin tamamlanmaması gibi sıkıntıları doğuracak bu. Diğer yandan al kupayı (Allah'ın belası kupa) Avrupa Ligi gruplarına doğrudan katıl. Ön eleme yok, zorluk nedeniyle değil, erken sezon açma sorunu nedeniyle. Bak valla daha iyi.

Döndüm maça. Yenildik. Ve bitirdim.

Haaa bir de Mete Kalkavan annesini sevmiyor. Tamam sevmiyorsun, misal gitme anneler gününde, misal arama sorma. Neden küfrettiriyorsun kadına? Hiç sevmiyor. Sırtı dönükken top eline çarpan Roman sarı görüyor. Kart gösterdiği oyuncu yanlış, yardımcısı düzeltiyor. O yardımcı zaten bomba, Antalya'nın ilk yarıda atağını yanlış ofsaytla engelliyor, topa müdahale eden Hasan Ali aleyhine faul veriyor falan. Antalya faul yapıyor, oyunu hızlı başlatmaya çalışıyoruz. Antalyalı iki oyuncu engelliyor. Kartı basacağına bizim oyuncuya düdüğünü gösteriyor, düdükten önce vurma diye.

Sonuç belli. Çöpe atılacak bir sezon. Teşekkürler çocuklar ve emeği geçen herkes. Ben dahil.