TEŞEKKÜRLERİMLE


Evet zaman zaman eleştirdiğim oluyor ama aynı sporcularımızı, teknik direktörleri eleştirmediğim gibi yöneticileri de eleştirmemeye çalışıyorum. Ancak özellikle Nihat Özdemir bu süreçte ne yazık ki anlamsız belki de anlamlı ;) bazı açıklamaları oldu. Bugün de rengi belli olan Zaman Gazetesi'nde de 1 Mayıs yürüyüşündeki Fenerbahçeliler ile ilgili bir açıklaması çıktı. Kurcalamıyorum, söyleyeceğim çok şey var, konu sapmasın.
Bugün bir basın açıklaması yaptı yönetim kurulumuz. CAS davasının neden geri çekildiğini anlattı.
Anlatamadıkları da var elbette, anlaşılıyor aslında da neyse. Bunun dışında, tabiri caizse elindeki emziği düşürmüş bebek gibi ağlayan rakiplerimize yanıt verdi biraz. İzlemekte fayda var ama resmi sitemizdeki açıklamaları okuyabilirsiniz elbette. Bunun için linke tıklamanız yeterli. Ben kendi adıma, özellikle "Bu blogda defalarca söylediğim gibi Buna değer miydi? bölümü için" çok teşekkür ediyorum. Ben minik kuşuma, babaları tarafından siz şikecisiniz demesi öğretilmiş çocuklara yanıt vermemesini istiyorum. Minicik çocukları buna alet edenlerin Allah belasını versin diyorum içimden.
Çok zor bir süreci, bazen saçma hatalar yapsalar da bence iyi yönetiyorlar. Ülkede daha önce yaşanmamış bir saldırıdaki plan bence iyi. Mükemmel demiyorum ama iyi. Desteğe devam ediyoruz, cuma Çağlayan var.