FENERBAHÇE'NİN ŞAMPİYON OLMASI


Bunu istemiyormuş Ümit Karan. Bir Galatasaraylı olarak bunu istememesi kadar doğal bir şey olabilir mi? Bu yazıyı okuyan sen Fenerbahçeli Galatasaray'ın şampiyon olmasını ister misin? Ya Beşiktaş'ın? İstemezsin değil mi? Ben de istemem açıkçası. Rekabet sonuçta, istemem. Ümit Karan da istememiş Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını, bugün olsa yine istemez, ne kadar normal değil mi? Şampiyon olmaması için elinden genel bir şey varsa yapması normal mi peki? Mesela Fenerbahçe'yle çekişen Dynamo Trabzon'la oynarken, gol atması muhtemel takım arkadaşına pas vermemesi normal mi? 
Aşağıda Ümit Karan'nın bugünkü duruşmada (30/05/12) verdiği ifadeden bazı bölümler var. Hürriyet.com.tr'den aldım haberi. Bir sürü gazetede de var, özel haber değil yani;


Ben Galatasaraylıyım. 2006 yılında Şekip bey bana çok yüksek para teklif etmişti. Sorun kendisine. Galatasaraylı olduğum için kabul etmedim. Ben Galatasaraylıyım. Fenerbahçe şampiyon olsun istemem.
İçimden gelmedi pası vermek. Sezer, Trabzonspor maçında sağdan kaçıyordu. Kaleci ile karşı karşıya kalacaktı. Pası vermek istemedim. Belki de Trabzon'a gol atmak istemedim. İçimden gelmedi pası vermek. Fenerbahçe’nin şampiyon olmasını istemiyordum.
Eskişehirspor - Trabzonspor maçında burnu kırılan Tolga'ya "5 dakika kaldı idare et. Oyuncu değişiklik hakkınız yok" dedim. Şike yapsam bunu der miyim?
Bunu normal görecek birisi var mı? Diyelim ki var. Bu kadar rakibe karşı alınmış müthiş bir şampiyonluk var ortada, hala neyin peşindesiniz? Korkunuz yok tamam da, hiç utanmanız da mı yok?