Futbolculuğu Kadar Adamlığına Bakmak

Eskiye gittim yine, Oğuz Çetin'le yaptığımız bir söyleşi vardı, Mustafa Denizli'nin yardımcılığını yaparken Fenerbahçe'de. Transferlerle ilgili olarak 'futbolculukları kadar karakterlerini de inceliyoruz' demişti ben yazının başlığındakini anlamıştım. Bugün Yusuf Kobal'ın Milliyet'teki Kazım haberini okuyunca aklıma geldi. Kobal muhtemelen sallıyordur :) yine, zira Kazım'ın Türkçe, Yusuf'un da İngilizce bilmediğini biliyorum. Sonradan öğrendilerse pardon. Nitekim haber de resmi site tarafından yalanlanır muhtemelen.

Fenerbahçe'nin transfer politikasında bunun olması gerekiyor. Yani Lugano yer almamalı Fenerbahçe'de veya böyle açıklama yapacak başka bir futbolcu. Ben rakibe saygıyı elden bırakmayan, futbol oynayan, mücadele eden futbolcu istiyorum. Acaba çok mu istiyorum?

Not: Haberi linkten okuyabilirsiniz.