Raul


Çok önemlidir yeri Real Madrid'in gönlümde. İki kere gittim Madrid'e, bir maçına denk gelemedim, bekliyorum bakalım ikinci mabedde bir maç seyremeyi. Fenerbahçe'den başka, attığı her golüne (Fenerbahçe'ye olmasın da) sevinen, her yenilgisinde üzülen ben, demin biraz daha sevindim. Sevilla'dan, oynadığımız iki maç sonrasında nefret eder oldum. O Alves, o Capel, hocaları Jimenez (yimenez okunur) tam dalınacak adamlar. Real Madrid'le oynuyorlar şu anda. Heinze çaktı 1-0 oldu, sonra deli gibi goller kaçırdık. Kanoute 1-1 yapınca ekşimişti yüzüm. Raul çıktı, çaktı. Bu da Sevilla'ya girsin, kımetse 5 olsun. İlk yarıyı 2-1 galip kapadık bu arada.

La Liga'da durum şudur. Maç eksiğiyle 62 puanla lideriz. Barça patlayınca Villareal 59 puanla ikinci sıraya çıktı, Barça 58'le 3. sırada kaldı. Sevilla'yı yenip 65 yapacaız puanı kısmetse.

Not: İkinci yarıda Higuain ile bulduğumuz gol sonrasında 3-1 kazandık. zirvedeki puan farkını açtık.