Hangi Birini Sayayım?

[MallorcaMac.jpg]

Mallorca ile hazırlık maçı, yine Avusturya. Baydım belki sizi ama eldeki malzeme bu bugün. Neyse, maç öncesinde bir İspanyol gazeteci geliyor, Fenerbahçe'yi tanımıyor, futbolcularla ilgili bilgi almak istiyor. Türk basınında muhabir olarak kullanılan arkadaşların bir tanesinde yabancı dil yok ne yazık ki (sonradan olduysa karışmam). Beni buluyor, sonuçta web sitesi editörüyüm, konuşuyoruz bir müddet, o ispanyolca ben italyanca, fransızca karışık. 'Kimler var tanıdık' diyor 'Milli oyuncuları say istersen'. Yani yapıyor ortayı, voleyi çakmam gerek. Başlıyorum saymaya, Rüştü, Ümit, Ogün, Fatih, Abdullah, Serhat Türk Milli takımı, Mirkovic Yugoslav Milli Takımı, Ortega Arjantin Milli Takımı, Revivo İsrail Milli Takımı, Rapaic Hırvatistan Milli Takımı. Abi uzaklaşırken devam ediyorum, Mustafa Doğan Almanya Milli Takımı, unuttum. Bir de ümit milliler var sayayım mı?

Geçen yılın sonlarına doğru Hong Kong'dayım. Oradaki aracı firmanın sahibinin oğlu Alex Poon, sıkı bir Manchester United taraftarı. Futboldan anlayan ender uzak doğululardan. Okulu bitirdikten sonra babasının yanında başlıyor çalışmaya. Fenerbahçe ürünlerini görünce heyecanlanıyor, işin içinde futbol var zira (zira ne ki?).
Sıkı bir muhabbete giriyoruz. Carlos diyor büyük transfer, Kezman da sizde. Diyorum Alex de çok iyi adam. Evet diyor. Sonra Lugano'nun Uruguay milli takımın kaptanı olduğunu, Edu'nun da arada sırada Brezilya milli takımında oynadığını söylüyorum. Buun dışında da Tuncay'ı kaybetmemize rağmen iyi Türk oyuncularımız olduğunu söylüyorum. Ek olarak da Youtube'den bir sürü taraftar, maç, vesaire linki veriyorum öğrensin diye çubukluyu.
Ertesi sabah heyecan içinde soruyor, kadronuzda Appiah var, hani şu Juventuslu Appiah mı o?. Ha evet diyorum bir de o var, tabi ya, unutmuşum. Cidden unutmuşum :) Seneye Ronaldinho'yu alır mıyız?